קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות14
מגזין

קערת אורז מטוגן מהירה

קערת אורז מטוגן מהירה
המתכון קערת אורז מטוגן מהירה יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 15 דקות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 367 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך רוטב ויניגרט בלסמי, רוטב סויה, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו תיקון מהיר אורז מטוגן, קערת אורז עם ביצה מטוגנת ואבוקדו, ו שרימפס מטוגן כרובית אורז קערה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אורז, ירקות, מים וביצה בקערה גדולה למיקרוגל; מכסים בניילון נצמד פרקן.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
אורזאורז
עוטףעוטף
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
2
מיקרוגל בגובה 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
בואו לעמוד, מכוסה, 5 דקות. קצפת עם מזלג.
4
מוסיפים רוטב ורוטב סויה; מערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.