קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

קציצות חזיר עם עגבניות צלויות במחבת

קציצות חזיר עם עגבניות צלויות במחבת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל קציצות חזיר עם עגבניות קלויות במחבת. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 519 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, קמח, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי לחם יבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ללא גלוטן חלב עוגות קוקוס בחינם כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו עוף עם עגבניות צלויות עשבי תיבול ורוטב מחבת, קציצות חזיר צלויות בתנור מתובל, ו סלמון מחבת עם עגבניות וזיתים (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את הפילה ל 8 חתיכות קילו עד שהם 1/4 אינץ ' עבה.
2
מניחים את הקמח על צלחת. בקערה רדודה, הכה את הביצים. קוצצים את הפטרוזיליה. בקערה נפרדת, לשלב את פירורי הלחם, פטרוזיליה, 1 1/2 כפיות מלח, ו 1/4 כפית פלפל. טובלים כל קציצה בקמח, ואז ביצה מוכה, ולבסוף בפירורי הלחם.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 2 כפות שמן במחבת גדולה על חום בינוני. עבודה בקבוצות, לבשל את הקציצות עד הזהב מבושל דרך, 2 עד 3 דקות לכל צד, באמצעות 2 כפות יותר של השמן עבור אצווה השנייה.
מרכיבים שתצטרך
4
העבר לצלחות. לחסל מחבת.
5
מחממים את השמן הנותר על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את העגבניות לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים אותם למחבת עם חומץ, טימין, ואת המלח והפלפל הנותרים. מבשלים 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
תוסיף את החזיר.
מרכיבים שתצטרך