קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

קציצות סלמון של ג'ים

קציצות סלמון של ג'ים
קציצות סלמון של ג'ים עשויות להיות בדיוק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 12 גרם חלבון ו-13 גרם שומן. תמורת 91 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם פתיתי פלפל, חרדל, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 174 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת חלב ופסקטרית. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 51%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: איך להכין קציצות סלמון בריאות / עוגות סלמון (פליאו, ללא גלוטן, Whole30), קציצות סלמון מדרום מערב סלמון או עוגות סלמון, וקציצות סלמון מדרום מערב סלמון או עוגות סלמון.

הוראות

1
מערבבים את שתי הכמויות של סלמון, קרקרים מרוסקים, ביצים, מיונז, רוטב ווסטרשייר, מיץ לימון, פתיתי פלפל אדום וחרדל יבש יחד בקערה. מצננים במקרר כדי לאפשר לטעמים להתאחד, 30 דקות. יוצרים מהתערובת 6 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות כרוב ירוק מגורר ארוז בצורה רופפת1 1/2 כוסות כרוב ירוק מגורר ארוז בצורה רופפת
1 1/2 פאונד פילה בקר, חתוך לקוביות בגודל 3/4 אינץ' (בערך 40 קוביות)1 1/2 פאונד פילה בקר, חתוך לקוביות בגודל 3/4 אינץ' (בערך 40 קוביות)
אבקת חרדלאבקת חרדל
או 1/2 קצח בינוני, שכבה חיצונית קשה הוסרה, חצויה לאורך, חתוכה לפרוסות דקות וקצוצות גסאו 1/2 קצח בינוני, שכבה חיצונית קשה הוסרה, חצויה לאורך, חתוכה לפרוסות דקות וקצוצות גס
1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה
2 כוסות מקלות חטיף שומשום2 כוסות מקלות חטיף שומשום
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1/2 כוס סוכריות קשות של ג'ולי רנצ'ר מרוסקות1/2 כוס סוכריות קשות של ג'ולי רנצ'ר מרוסקות
ציוד שתשתמש בו
4 אונקיות גבינת ריקוטה, טמפרטורת החדר (בערך 1/2 כוס)4 אונקיות גבינת ריקוטה, טמפרטורת החדר (בערך 1/2 כוס)
2
מחממים שמן צמחי במחבת על אש בינונית; מטגנים את קציצות הסלמון עד להזהבה, כ-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
קורנישונים מתוקים, להגשהקורנישונים מתוקים, להגשה
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
קופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרהקופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרה

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. ה-Cupcake Vineyards Pinot Noir עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קאפקייק וויניארדס פינו נואר
קאפקייק וויניארדס פינו נואר
ליין הזה יש גוון נופך מקסים וניחוחות מבעבעים של דובדבנים שחורים, תותים בשלים, פטל אדום ורמז לתבלינים עם גימור קרמי.