קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

קרוסטיני עם ריבת עגבניות מיובשות

קרוסטיני עם ריבת עגבניות מיובשות
קרוסטיני עם ריבת עגבניות מיובשות עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 397 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו סוכר, פלפל, עלי קורנית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : שום קרוסטיני עם ברי וריבת עגבניות מתובלת ומתוקה, פסטה ארטישוק ושמש עגבניות מיובשות, ו פסטו עגבניות מיובשים טבעוני קל.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים סיר בינוני מעל חום בינוני.
2
מוסיפים את העגבניות הקצוצות המיובשות, 1 כף שמן העגבניות השמורות המיובשות, שמן זית, בצל ושום. מערבבים ומבשלים עד הבצלים רכים ומתחילים חום בקצוות, על 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הסוכר, חומץ, מים, מרק עוף, טימין, מלח ופלפל. מביאים את הנוזל לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים, מכוסה, במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הכיסוי ולהמשיך רותח עד רוב הנוזל מצטמצם ואת התערובת היא עקביות של ריבה, על 5 עד 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
להסיר מהחום ולהניח בצד.
1
מחממים את התנור ל 400 מעלות F. קו גיליון אפייה עם נייר.
2
מניחים את פרוסות בגט על תבנית האפייה. באמצעות מברשת מאפה, בעדינות מעיל את פרוסות באגט עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים עד קלוי קלוי, כ 8 דקות.
5
מניחים את גבינת העז הרכה בקערה קטנה. מערבבים ב קורנית.
מרכיבים שתצטרך
1
מורחים את crostini עם ריבת עגבניות מיובשות שמש העליון עם תערובת גבינת עיזים ועשב.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים לצלחת הגשה ומגישים.

מרכיבים

1בגט, לחתוך לפרוסות 3/4 אינץבגט, לחתוך לפרוסות 3/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים, טמפרטורת החדרגבינת עיזים, טמפרטורת החדר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, מנוקזות וקצוצות, שמורות בשמןעגבניות מיובשות ארוזות בשמן, מנוקזות וקצוצות, שמורות בשמן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן