קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

קריאולי ג'מבליה

קריאולי ג'מבליה
קריאולי ג'מבליה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן זה משרת 8 . מנה אחת מכילה 218 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -2 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם אורז, חזיר, פלפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. נסו קריאולי ג'מבליה, קריאולי ג'מבליה, ו ג'מבליה ירקות קריאולית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הבצל, הסלרי והפלפל הירוק בחמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים שום; מבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מוסיפים את תשעת המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים עד שהאורז רך, כ-25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מוסיפים שרימפס ופטרוזיליה; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 7-10 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרק בשר מרוכז, לא מזוהםיכול מרק בשר מרוכז, לא מזוהם2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטיןקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטין11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס לא מבושל טרי או קפוא, קלוף ומעוצבשרימפס לא מבושל טרי או קפוא, קלוף ומעוצב11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוך לא מבושלאורז לבן גרגיר ארוך לא מבושל

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

ניתן לשלב את קייג ' ון עם אלברינו, יין רוזוויטי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות פאקו & חגיגת לולה אלברינו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
פאקו & לולה חגיגה אלברינו
פאקו & לולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמיים יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואותן דמויות פרי שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.