קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

קרם של מרק גזר לבן

קרם של מרק גזר לבן
צריך מרק ללא גלוטן וצמחוני? קרם של מרק גזר לבן יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 176 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה מושלם עבור סתיו. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם יין, סלרי, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 37%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: קרם של מרק גזר לבן, קרם של מרק גזר לבן קארי, ו מרק גזר לבן עם קרם פטרוזיליה.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל, סלרי ופטרניפ; מטגנים 10 דקות. מערבבים פנימה את היין, מגרדים את התבנית כדי לשחרר חתיכות שחומות.
מרכיבים שתצטרך
גזר לבןגזר לבן
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים מים, מלח, פלפל, מרק, תפוח אדמה ועלי דפנה. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש לבינונית. מבשלים 20 דקות או עד שהירקות רכים. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מניחים שליש מתערובת הירקות בבלנדר, ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
5
יוצקים את תערובת הירקות לתוך קערה גדולה. חזור על התהליך עם תערובת הירקות שנותרה. מערבבים פנימה את מיץ הלימון. כף 1 כוס מרק לכל אחת מ -6 קערות; מעל כל מנה 1 כף שמנת חמוצה ו 1/2 כפית פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אפייה קלופים, קוביותתפוחי אדמה אפייה קלופים, קוביות1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מיץ לימון טרימיץ לימון טרי6(חוֹרֶף)שמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר לבן מקולף פרוסגזר לבן מקולף פרוס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן