קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות31
מגזין

ראשי

ראשי
הבית הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 38 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 808 קלוריות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. מתכון זה של Norecipes יש 37 אוהדים. אם יש לך אפונה, garam masala, שמן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הכוכב אניס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיני סטאר-עוגיות אניס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו "בית מתוק" קוטג'זנגביל, בית חלק, ו טוגנים בבית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת שף גדולה מעל חום בינוני גבוה. מלח ופלפל חזיר ואז להוסיף אותם למחבת בשכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
2
תן להם בשר חום בצד אחד, ולאחר מכן להשתמש מלקחיים או מקלות אכילה כדי להפוך אותם ולשחום את הצד השני.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את החזיר לקערה ולהפוך את החום עד בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל ומכסים עם מכסה במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את המכסה ולהמשיך caramelizing הבצל עד שהם חום כהה מבריק (כ 1 שעה).
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את חזיר משחי, יין, מים, תפוחי אדמה גזר, מלח, רוטב tonkatsu, poast tomatoe, מחית תפוחים, הל ו mayu לאחר מכן מביאים לרתיחה על חום גבוה. להפוך את החום עד בינוני נמוך ומבשלים חלקית מכוסה עד הגזר הם מכרז (כ 45 דקות).בינתיים, להפוך את רביכה על ידי היתוך החמאה על אש נמוכה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הטבח קמח תוך ערבוב עד תערובות הופך חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את garam masala ופלפל שחור ומערבבים לשלב (זה יהפוך הדבק).
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום והנח בצד עד שהגזר רך.הפוך את tonkatsu, או גריל כמה ירקות כדי לשרת את רוטב קארי על.סיים את הקארי על ידי מצקת חלק מהנוזל הבשר והירקות כבר בישול לתוך רביכה ו לטאטא עד שאין גושים.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את התערובת בחזרה לתוך הסיר האחר ומערבבים בעדינות עד הקארי מעובה. טעם למלח ולהתאים לפי הצורך. כאשר אתה שמח עם זה, להוסיף את האפונה ושוקולד ומערבבים עד השוקולד נמס ומאוגדת.פורסים את tonkatsu וצלחת עם קצת אורז מבושל.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים את הרוטב על כל tonkatsu וחלק מהאורז
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית תפוחיםמחית תפוחים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)איכות טובה שוקולד מריראיכות טובה שוקולד מריר11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טרי (תלוי כמה חריף אתה רוצה את זה)פלפל שחור טחון טרי (תלוי כמה חריף אתה רוצה את זה)3(חוֹרֶף)חמאהחמאה1הל פודבלאקהל פודבלאק3ריבס, קצוץ טרי או קפוא2תוכים (לחתוך 1/22תוכים (לחתוך 1/2" קוביות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2(חוֹרֶף)Garam מסאלה (או אבקת קארי)Garam מסאלה (או אבקת קארי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב Tonkatsuרוטב Tonkatsu2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר (השתמש פחות אם אתה משתמש מלח רגיל)מלח כשר (השתמש פחות אם אתה משתמש מלח רגיל)3ריבס, קצוץ טרי או קפואאצווה של 1tonkatsu או ירקות בגרילאצווה של 1tonkatsu או ירקות בגריל2(חוֹרֶף)שמןשמן3ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל 4Medium (פרוס דק)בצל 4Medium (פרוס דק)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונהאפונה0קילוגרםקת חזיר (לחתוך 1/2 קת חזיר (לחתוך 1/2 " קוביות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדוםיין אדום1כוכב פודול אניסכוכב פודול אניס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק עגבניותרסק עגבניות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים או מלאימים או מלאי3ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה זהב יוקון 2large (לחתוך לקוביות 1/2) תפוחי אדמה זהב יוקון 2large (לחתוך לקוביות 1/2)11 קילו קישואים,Mayu (שמן שום שחור)Mayu (שמן שום שחור)