קושיקשה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

רביולי איטלקי

רביולי איטלקי
זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 6 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 48%. נסו רביולי איטלקי, רביולי איטלקי עם עגבניות ובייקון, ו רביולי איטלקי עם רוטב עגבניות שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים הראשון 3 מרכיבים.
2
מברשת קצוות של עטיפות wonton עם חלמונים. כפית 1-1 / 2 כפית. תערובת גבינה על מרכז כל עטיפה; מקפלים באלכסון במחצית. לחץ על הקצוות יחד כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
חלמון ביצהחלמון ביצה
גבינהגבינה
3
מניחים 36 רביולי במיכל אטום; להקפיא לשימוש מאוחר יותר. לבשל רביולי הנותרים, בקבוצות, במים רותחים 2 עד 3 דקות. או עד רביולי לצוף למעלה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
מיםמים
4
לנקז רביולי.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
5
מערבבים עם רוטב עגבניות ורוטב בייקון או רוטב עגבניות שמנת. (ראה טיפים.)
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
בייקוןבייקון

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.