קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

רביולי סקווש גן

רביולי סקווש גן
ניתן להכין את המתכון לרביולי סקווש גינה תוך 10 דקות בערך. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 20 גרם חלבון, 14 גרם שומן ובסך הכל 449 קלוריות. תמורת 2.15$ למנה מקבלים מנה עיקרית שמגישה 6. אם יש לכם רוטב עגבניות, דלעת קיץ, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הים תיכונית הזו. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 48%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו רביולי דלעת גינה, רביולי קלוי גרדן זית ורביולי קלוי גרדן זית.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים רביולי לפי הוראות האריזה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים, ב-1-1/2-Qt. מנה המתאימה למיקרוגל, משלבים את הדלעת, הקישואים, רוטב העגבניות והתבלינים. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 4-6 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
סכין קילוףסכין קילוף
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
מסננים רביולי; למעלה עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לרביולי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.