קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו

רוטב ברביקיו
רוטב ברביקיו יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-15 מנות. מנה אחת מכילה 37 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב פלפל, סוכר חום, אבקת צ'יליוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בסיר קטן, ערבוב עם מקצף עד חלקה. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 25 דקות, ערבוב מדי פעם. מגניב לגמרי. מכסים ומאחסנים במקרר עד 2 שבועות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
טיפ: השתגעתי קצת בניסיון להוציא סירופ תירס עשיר בפרוקטוז מהדיאטה של הילדים שלי, אז התחלתי לקנות קטשופ אורגני, שאין לו. זה טעים.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
פרוקטוזפרוקטוז
קטשופקטשופ

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Zinfandel Leese-פיץ ' עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו