קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות68
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו איטי מבשל

רוטב ברביקיו איטי מבשל
המתכון Slow-Cooker רוטב ברביקיו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 6 שעות המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, קטשופ, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו רוטב ברביקיו בישול איטי תוצרת בית, בישול איטי משך חזיר עם רוטב ברביקיו אפרסק, ו ברביקיו בישול איטי משך עוף-רוטב ברביקיו שרי חמוציות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס 3-4 ליטר סיר איטי עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מניחים את כל החומרים בתנור.
3
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 6 עד 8 שעות.
4
עם חוט להקציף, לנצח במרץ רוטב לפני ההגשה. רוטב יחזיק על חום נמוך הגדרת עד 2 שעות; מערבבים מדי פעם. חנות מכוסה במקרר עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן חלק גדול זינפנדל עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
גפן גדול וחלק זינפנדל
גפן גדול וחלק זינפנדל
Zinfandel חלק גדול נפתח עם ניחוחות מתפרצים של דובדבן שחור חושני, blackberry, fig, ו framboise. קוקוס קלוי, וניל טהיטי, רמזים של שמיר מעושן להרים מהכוס, כתוצאה מהזדקנות אלון אמריקאי. משיי חלק על החיך עם טעמים של בויזנברי, הפחתת רימונים דומדמניות אדומות ברכה אותך בלגימה הראשונה. על אמצע החיך, הערות טריות של קוקוס ווניל שעועית לצוף ולהשאיר אותך עם גימור מאוזן.הצמד את היין הזה עם סיכות ברביקיו האהובות עליך - אנו מציעים צלעות גב תינוק פיקנטי