קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס

רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס
צריך ללא גלוטן ורוטב חלב חינם? רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 237 קלוריות. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, אבקת שום, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס, רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס, ו רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Deloach נשכח Vines זינפנדל עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.