קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו מתוק ומתובל

רוטב ברביקיו מתוק ומתובל
אם יש לכם רוטב צ'ילי, מלח שום, קטשופ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו רוטב ברביקיו חריף מתוק, רוטב ברביקיו מתוק ומתובל, ו רוטב ברביקיו מתוק ומתובל (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)זר מטבחזר מטבח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק2(חוֹרֶף)סירופ קנה טהור (כמו של סטין)סירופ קנה טהור (כמו של סטין)0(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש0(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)עשן נוזליעשן נוזלי0(יכול להיות או להרחיק)רוטב טאקו נוסף, לא חובהרוטב טאקו נוסף, לא חובה10סיבובים של מטחנת הפלפלסיבובים של מטחנת הפלפל1(יכול להיות או להרחיק)מקורמיק המזרח הרחוק סומסום תערובת זנגביל, אופציונלימקורמיק המזרח הרחוק סומסום תערובת זנגביל, אופציונלי11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה0(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1(יכול להיות או להרחיק)חרדל צהובחרדל צהוב

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Boneshaker גפן הישן זינפנדל עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.