קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב גבינה כחולה שימושי אוניברסלי

רוטב גבינה כחולה שימושי אוניברסלי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל אוניברסלי שימושי גבינה כחולה רוטב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון דל פחמימות, יש 201 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם גבינה, חלב, רוטב סטייק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון כפוי של 34%. נסו רוטב הגבינה הכחולה של סיימון וסיפור-little can beat rich and creamic blue cheese dressing, סיימון וסיפורט רוטב גבינה כחולה - רוטב גבינה כחולה לא צריך להיות נרכש בחנות, אתה יכול לעשות את זה בבית, במטבח שלך, וזה טעים יותר תוצרת בית, ו רוטב גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הבטחתי שלושה רטבים, אבל הייתי חייב להכניס את זה מתחת לחוט. אם אתה אוהב גבינה כחולה-כפי שאני, בהתלהבות, לעשות - אז יודע שזה, טפטף מעל פרוסות, עגבניות מתוקות יחד עם יומן קרועה של באגט היא ארוחת ערב מושלמת מספיק בדיוק כפי שהוא. ואתם יכולים ליצור starter בסגנון רטרו להפליא, על ידי חיתוך ראש חסה קרחון לתוך טריזים ומטפטף כל טריז פריך עם זה בתוספת, אולי, פיזור של בייקון מטוגן פריך מתפורר. וזה עושה רוטב נהדר לטפטף מעל שאריות רוסטביף נדיר.
מרכיבים שתצטרך
חסה קרחוןחסה קרחון
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
בייקון מבושלבייקון מבושל
רוסטביףרוסטביף
בגטבגט
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2
שים את הגבינה המתפוררת לתוך קערה, להוסיף את רוטב ווסטרשייר, רוטב סטייק, חלב, חלב והחומץ ומערבבים בעדינות עד בשילוב טוב. רזה במידת צורך עם קצת מים קרים. צמרמורת עד צורך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
גבינה מתפוררתגבינה מתפוררת
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
שימו לב: הרוטב ישמור במשך 3 עד 4 ימים במיכל מכוסה במקרר-חנות בחלק קר של מקרר ולא בדלת.