קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב המבורגר

רוטב המבורגר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני רוטב, אז נסו רוטב המבורגר. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 160 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם גרגרי מרק בקר, קרם מרוכז של מרק פטריות, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. הציון הזה מוצק. נסו רוטב ההמבורגר של אבא, רוטב המבורגר, ו סטייק המבורגר ורוטב (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את המרק, החלב, הפטריות והחמין. הפחיתו את החום. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10-15 דקות או עד לחימום, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מגישים מעל פירה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים