קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

רוטב טבילה במרינרה

רוטב טבילה במרינרה
רוטב טבילה מרינרה יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 65 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. 107 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש מים, שום, עגבניות, מלח ופלפל. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 76%. מתכונים דומים: רוטב טבילה במרינרה, חציל מטוגן ומוצרלה עם רוטב טבילה מרינדה קלוי, ו צ'יפס חצילים אפויים פריכים עם רוטב טבילה במרינרה (צ' יפס פרמזן חציל אקאן!).

הוראות

1
במחבת גדולה מחממים שמן ומקפיצים שום עד לקבלת חום בהיר ומתרכך. היזהר לא לשרוף את השום. מערבבים פנימה עגבניות, סוכר, מים, בזיליקום ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מביאים את תכולת המחבת לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה כ-45 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.