קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב טרטר

רוטב טרטר
רוטב טרטר דורש על 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 75 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, שמן צמחי, בצלצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו רוטב. נסו רולו דה סלמון Ahumado Con סלסה טרטר Y Lentejas (רול סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), רוטב טרטר, ו רוטב טרטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד המזון משלבים את החלמונים וחומץ מאלט. עם ריצת המכונה, מוסיפים את השמן, טיפה אחר טיפה, עד שהתערובת מתחילה להיראות הומוגנית ועבה ומשיי. כאשר התערובת נראית כאילו זה בא יחד והוא מתחיל להתעבות, השמן ניתן להוסיף קצת יותר מהר עד שכל השמן מתווסף.
מרכיבים שתצטרך
חומץ מאלטחומץ מאלט
חלמון ביצהחלמון ביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים את שאר החומרים ואת הטעם לתיבול. מתבלים במלח, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מלחמלח
3
העברה למיכל עם מכסה ומקרר עד מוכן לשימוש.
4
מטבלים משם!
5
* אזהרת ביצה גולמית
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
מטבחי רשת מזון מציעים זהירות בצריכת ביצים גולמיות ומבושלות קלות בשל הסיכון הקל של סלמונלה או מחלות אחרות שמקורן במזון. כדי להפחית סיכון זה, אנו ממליצים לך להשתמש רק טרי, בקירור כראוי, נקי, כיתה א או aa ביצים עם פגזים שלמים, ולהימנע ממגע בין החלמונים או לבנים ואת הקליפה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר) עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Durkheimer Hochbenn Kabinett ריזלינג הוא יין מחניק ועשיר. יש השערה קלה של בוטרייטיס, וכמה טאנינים דביקים, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת ומוצקה