קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

רוטב סטייק שומשום יפני

רוטב סטייק שומשום יפני
המתכון רוטב סטייק שומשום יפני מוכן תוך כ 5 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון יפני. מנה אחת מכילה 122 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכי לחנות וקחי פפריקה, טחינה, מיונז ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 26%. נסו שומשום מצופה טונה עם רוטב טבילה יפני, סטייק עם רוטב טבילה יפני, ו אטריות יפניות עם רוטב שומשום (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את הטחינה, רוטב סויה, מיונז, שום, זנגביל, ופפריקה יחד בקערה. בהדרגה לערבב את המים לתוך התערובת עד שתגיע עקביות הרצוי. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
רוטב סויהרוטב סויה
פפריקהפפריקה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
טחינהטחינה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.