קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

רוטב סלט איטלקי בסגנון מסעדה II

רוטב סלט איטלקי בסגנון מסעדה II
המתכון האיטלקי רוטב סלט בסגנון מסעדה איטלקית II מוכן תוך כ 15 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתאים ל-4 מנות. זה מנות ראשונות יש 257 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-61 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, חומץ יין, תיבול ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . עם כפית ציון של 23% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: סלט עוף בסגנון מסעדה, סלט עוף באפלו רזה עם יוגורט יווני רוטב גבינה כחולה וסלטים במסעדה, ו מסעדת עוף איטלקית.

הוראות

1
בבלנדר, לשלב את המיונז, חומץ, שמן, סירופ תירס, גבינת פרמזן, גבינת רומנו, שום, תיבול איטלקי, פטרוזיליה ומיץ לימון. להתמזג עד חלקה. מכסים ומקררים עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
גבינת רומנוגבינת רומנו
מיץ לימוןמיץ לימון
סירופ תירססירופ תירס
מיונזמיונז
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.