קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

רוטב סלט בסגנון קוריאני

רוטב סלט בסגנון קוריאני
רוטב סלט בסגנון קוריאני עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 77 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. אם יש לך סוכר, רוטב סויה, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. נסו Char-בגריל בסגנון קוריאני מנגל צלעות חזיר ובשר קוריאני אומן בגידה, מלפפון בסגנון קוריאני וסלט Edamame, ו סלט עוף שעועית ירוקה בסגנון קוריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.