קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב צ'ילי ירוק-צ' דר-פקאן

רוטב צ'ילי ירוק-צ' דר-פקאן
רוטב צ'ילי-צ' דר-פקאן ירוק יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 381 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך גבינת צ'דר חדה, ביצים, תירס הקרנל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לחם צ'דר צ' ילי ירוק, לחמניות צ'דר וצ' ילה ירוקות, ו צ'דר ופודינג תירס צ' ילי ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה קטנה, זורק היטב.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מורחים בשכבה אחת על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אופים ב 350 במשך 10 דקות או עד קלוי; להפריש.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
שלב 1 1/2 גבינות כוסות והבא 9 מרכיבים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מוסיפים מרק, ערבוב רק עד לחלח. רוטב כפית לתוך צלחת אפייה משומנת קלות 13" x 9".
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
מפזרים עם הנותרים 1/2 כוס גבינה פקאנים שמורים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
7
אופים, חשוף, ב 350 במשך 50 עד 55 דקות או עד להגדיר משחימים קלות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
8
מקשטים, אם תרצה.
9
* 1 (28 אונקיות) חבילה של לחם תירס דרומי של האחות שוברט קפוא שווה ל -7 כוסות פירורי לחם תירס הדרושים במתכון זה. אחרת, חפש לחם תירס אפוי במעדניית הסופרמרקט שלך.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץפירורי ביסקוויט (בדקנו עם עוגיות חמאה קפואות פילסברי)פירורי ביסקוויט (בדקנו עם עוגיות חמאה קפואות פילסברי)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ, מרוקןצ'ילי ירוק קצוץ, מרוקן8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה12ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוט: כוסברה טרייהקישוט: כוסברה טרייה2בצל צהוב בינוני, קצוץפירורי לחם תירספירורי לחם תירס2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות פקאןחתיכות פקאן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מגוררת גבינת צ'דר חדה, מחולקתחבילה מגוררת גבינת צ'דר חדה, מחולקת432אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס כל הקרנל מתוק, סחוטתירס כל הקרנל מתוק, סחוט

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות סאנגרה דה טורו קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Cava
Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.