קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

רוסטביף קר עם סלט סלק וקרם חזרת

רוסטביף קר עם סלט סלק וקרם חזרת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל רוסטביף קר עם סלט סלק & שמנת חזרת. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מבחר של עלים זעירים, חזרת, חומץ שרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 38%. מתכונים דומים: צלוי צלעות בקר עם סלק וחזרת, סלט סלק & סקווש עם קרם חזרת, ו אגסים עם רוסטביף ושמנת חזרת.

הוראות

1
כדי להפוך את קרם חזרת, לטאטא את כל החומרים יחד עם מלח ופלפל עד כף, ולאחר מכן להפריש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
הנח את פרוסות הבשר על ארבע צלחות הגשה. בקערה, מערבבים את הסלק, שאלוט ועלים סלט יחד. שמלה עם חומץ שרי ו 3 כף של שמן זית, ואז לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ שריחומץ שרי
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
בצורה מסודרת ערימת סלט למרכז של כל צלחת ולפזר כמה עלים מיקרו סביב מבחוץ. מעל הסלט עם כפית מסודרת של שמנת חזרת, טפטוף עם שמן זית הנותרים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לרוסטביף. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שני ויינס עמק קולומביה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 7 דולר.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.