קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות7
מגזין

ריבת תות פיקנטית

ריבת תות פיקנטית
ריבת תות חריפה עשויה להיות רק התבלין שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 1168 קלוריות. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 25 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. גשו לסופר וקנו פתיתי פלפל, יין, פלפל צ'ילי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון 58%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: ריבת עגבניות מתוקה ומתובלת, קיץ אהבה: מהיר תות סנגריה ריבה, ו חטיפי ריבת תות חמאת בוטנים עם קראמבל.

הוראות

1
משרים את התותים ביין אדום למשך 10 דקות, ואז מעבירים לסיר כבד. מביאים לרתיחה על אש בינונית. ברגע שהוא מתחיל לרתוח מוסיפים את הג ' ינג 'ר, הסוכר החום, מקל הקינמון, פלפל צ' ילי, פתיתי פלפל אדום, חומץ תפוחים ומלח. מרתיחים על אש בינונית, תוך ערבוב כל 10 דקות, עד שהשימור מסמיך.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מקל קינמוןמקל קינמון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
תותיםתותים
סוכר חוםסוכר חום
יין אדוםיין אדום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוציאים את פלפל הצ ' ילי ומקל הקינמון מהשימורים. מצקת לתוך צנצנות 1/2 ליטר נקי, לנגב שפות עם מטלית נקייה או מגבת נייר, ואת החותם עם מכסים חדשים. אחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
משמרמשמר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מצקתמצקת