קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ריזוטו אל פורצ'יני: ריזוטו פורצ' יני

ריזוטו אל פורצ'יני: ריזוטו פורצ' יני
המתכון ריזוטו אל פורצ'יני: ריזוטו פורצ' יני מוכן בערך 50 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 22 גרם חלבון, 34 גרם שומן, ובסך הכל של 930 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו אורז ארבוריו, ציר עוף, פרמיגיאנו-רג'יאנו, ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 77%. נסו ריזוטו פורצ'יני, ריזוטו חזיר פורצ'יני, ו ריזוטו פורצ'יני (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 12 עד 14 אינץ ' מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד שהוא מתרכך ושקוף אך לא משחים, 8 עד 10 דקות. לאחר שהבצל שקוף מוסיפים את האורז ומערבבים בעזרת כף עץ עד שהוא קלוי ואטום, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
3
מוסיפים את הפורצ ' יני המיובש.
4
מוסיפים את היין לאורז הקלייה, ואז מוסיפים מצקת ציר של 4 עד 6 גרם ומבשלים תוך ערבוב עד שהוא נספג. המשך להוסיף את המלאי מצקת בכל פעם, המתן עד שהנוזל ייספג לפני שתוסיף עוד. רגע לפני שמוסיפים את 4 עד 6 אונקיות הציר האחרונות מוסיפים את הפורצ ' יני הפרוס הטרי. מבשלים עד שהאורז רך וקרמי ועדיין מעט אל דנטה, בערך 15 דקות. מערבבים פנימה את החמאה והגבינה עד לערבוב טוב. מנה ריזוטו לתוך 4 צלחות הגשה מחומם, המשרתים עם גבינה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טנוטה די נוזולה קיאנטי קלאסיקו ריזרווה (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -14 דולר.
טנוטה די נוזולה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה ( חצי בקבוק)
טנוטה די נוזולה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה ( חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים תווים סנגיוביים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים יציבים אך אלגנטיים. משתלב היטב עם בשרים ורטבי פסטה בשריים, עופות וגבינות קשות.