קושיקשה
מוכן ב56 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

ריזוטו דלורית אפוי

ריזוטו דלורית אפוי
צריך תוספת ללא גלוטן? ריזוטו דלעת חמאה אפוי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 8 מנות עם 167 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם שמן זית, יין, גבינת פרמזן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 56 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 54%. מתכונים דומים: דלורית ריזוטו אפוי, ריזוטו דלורית אפוי, ו ריזוטו שעורה אפוי עם דלעת חמאה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מחממים שמן בתנור הולנדי אטום לתנור על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מוסיפים בצל ושום; מטגנים 5 דקות או עד שהם רכים. מערבבים אורז.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מוסיפים יין; מבשלים 2 דקות או עד שהיין מתאדה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
מוסיפים מרק ודלעת למחבת ומביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
מסירים את תערובת האורז מהאש; מערבבים פנימה גבינה ושאר החומרים. מכסים ואופים בחום של 400 למשך 30 דקות או עד שנוזל נספג כמעט לחלוטין. מערבבים בעדינות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת חמאה קטנה, קלופה וקצוצה (בערךדלעת חמאה קטנה, קלופה וקצוצה (בערך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך לקוביות (כ-1בינוני)בצל חתוך לקוביות (כ-1בינוני)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. מזיי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
מאזי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
מאזי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
"הרבה בשר, פירות יער ושזיף אופי על האף והחיך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון דקדנטי שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- צופה ייןצבע: אדום ארגמני עמוק אך בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי ומורכב במיוחד עם ניחוחות של דובדבנים ופטל בליווי גוונים קלים וחריפים.טעם: ההשפעה בפה היא חותכת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים בהם בולטים אלה רכים ומעוגלים היטב. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך שאינו שגרתי לקיאנטי קלאסיקו רגיל.