קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

ריזוטו עגבניות של כרמליני

ריזוטו עגבניות של כרמליני
ריזוטו עגבניות של כרמליני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 546 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. גשו לסופר וקנו אורז, חמאה, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אורז arborio אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: רוסו הריזוטו של אנדרו קרמליני עם יין אדום, רדיקיו ומוצרלה מעושנת, פשטידת העוף של אנדרו כרמליני, ו העוף המטוגן של אנדרו כרמליני.

הוראות

1
עבודה על מסננת נירוסטה משובצת בסדר להגדיר מעל קערה, לגרוף את הזרעים מתוך פלחי העגבניות. לחץ על הזרעים כדי לחלץ את כל מיץ העגבניות. מערבבים את frache crme לתוך מיץ עגבניות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר בינוני, לשלב את העגבניות עם שמן זית, רוזמרין, שום וקמצוץ של מלח. מבשלים על חום נמוך בינוני, מבלי לערבב, עד העגבניות רכות אבל עדיין ללא פגע, על 10 דקות. תן לעגבניות דחיפה עדינה במידת הצורך, כדי לשמור אותן מתחת למים. באמצעות כפית מחוררת ומאפשר כמה שיותר שמן כדי לנקז בחזרה לסיר ככל האפשר, להעביר את העגבניות לצלחת. שמור 3 כפות של השמן; זן ומקרר את השאר לשימוש מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את ציר העוף בסיר בינוני. בסיר בינוני אחר, להמיס את החמאה ב 1 כף שמן עגבניות שמורות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל ומבשלים על אש מתונה, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך אבל לא השחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את האורז ומערבבים עד מצופה בשומן.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את היין ומבשלים, ערבוב, עד שהוא נספג.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את המניה החמה, 1 כוס בכל פעם, ומבשלים, תוך ערבוב מתמיד, עד שהאורז רך ורוב הנוזל נספג. מערבבים את המסקרפונה, פרמזן ואת 2 כפות הנותרים של שמן עגבניות שמורות. מתבלים במלח ופלפל. מקפלים בעדינות את העגבניות השלוקות בשמן זית לריזוטו.
מרכיבים שתצטרך
8
שים את מיץ העגבניות - תערובת frache קרם בבלנדר; להתמזג במהירות גבוהה עד קצף. כפית את הריזוטו לתוך 4 צלחות מרק רדודות, יוצקים את קצף העגבניות סביבו ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך