קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

ריזוטו פירות ים עם מרק כרישה וגבעולי אספרגוס

ריזוטו פירות ים עם מרק כרישה וגבעולי אספרגוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו פירות ים עם מרק כרישה ואספרגוס גבעולים. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 844 קלוריות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, בצל, כרישה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 70% המנה הזאת די טובה. נסו ריזוטו כרישה אספרגוס, לפת לבנה שמנת וריזוטו כרישה עם כרישה צ'יפס ירוק, ו מרק פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שאלוט וכרישה ומבשלים עד רך. להגדיל את החום גבוה, להוסיף יין ומבשלים עד מופחת.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
כרישהכרישה
ייןיין
3
מוסיפים מניה של צדפה, עלה דפנה, פטרוזיליה וגרגירי פלפל ומביאים לרתיחה, מבשלים 30 דקות. הכה עם בלנדר טבילה ומתח למחבת נקייה. מביאים לרתיחה, מוסיפים שמנת, מבשלים 1 דקה, מוסיפים עשבי תיבול עדינים ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
קרםקרם
עשבי תיבולעשבי תיבול
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מחבתמחבת
1
מחממים את השמן בסיר בינוני, מוסיפים בצל ושום ומבשלים עד רך. מערבבים באורז arborio למעייל.
מרכיבים שתצטרך
אורז Arborrioאורז Arborrio
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים יין ומבשלים עד מופחת.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
3
מוסיפים מרק 2 כוסות בכל פעם ומבשלים עד אל דנטה. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. לארוז לתוך ramekins קטן unmold על קערה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
קערהקערה
4
מחלקים פירות ים ואספרגוס בין הקערות סביב הריזוטו. מרק מצקת מעל ומקשטים עם עשבי תיבול בסדר.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מאכלי יםמאכלי ים
מרקמרק
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז arborioאורז arborio454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס, משומן קל, מתובל קלוי עד רך, לחתוך לחתיכות 2 אינץאספרגוס, משומן קל, מתובל קלוי עד רך, לחתוך לחתיכות 2 אינץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4פלפל שחורפלפל שחור1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק צדפות תוצרת בית, לא בבקבוקמרק צדפות תוצרת בית, לא בבקבוק2בצל צהוב בינוני, קצוץמים חמים, או מרק צדפותמים חמים, או מרק צדפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'רביל טרי קצוץ דקצ'רביל טרי קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון טרי קצוץ דקטרגון טרי קצוץ דק2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1גדולכרישה, שטף דק פרוס עד חלק ירוק בהירכרישה, שטף דק פרוס עד חלק ירוק בהיר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמרק כרישהמרק כרישה2זנבות לובסטר, קלויים ומפוצלים לשנייםזנבות לובסטר, קלויים ומפוצלים לשניים12מולים, מאודים ביין עם פטרוזיליה 3 גבעולים, קורנית 3 גבעולים, ושום כתוש 1מולים, מאודים ביין עם פטרוזיליה 3 גבעולים, קורנית 3 גבעולים, ושום כתוש 12(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטןבצל ספרדי, קצוץ דקבצל ספרדי, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק4sprigsמרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי4צדפות, מוקפצות.צדפות, מוקפצות.1שאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק8שרימפס, מוקפץשרימפס, מוקפץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה