קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

ריזלינג סנייפר

ריזלינג סנייפר
ריזלינג סנייפר נטול גלוטן,, פסקטריאן וקטוגני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 28 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 425 קלוריות. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שקדים, חמאה, מלח ופלפל גרוס, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 72%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: עוף בריסלינג, ריזלינג עוף, ו קוק או ריזלינג.

הוראות

1
יוצקים יין ריזלינג למחבת גדולה על אש בינונית; מבשלים עד להתאדות בעיקר, 5 עד 7 דקות. מערבבים חמאה ושום ליין שנותר; מבשלים ומערבבים עד שהשום מתרכך והחמאה נמסה לחלוטין, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ריזלינגריזלינג
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מתבלים פילה סנאפר אדום במלח ופלפל שחור. הגבירו את האש מתחת למחבת לגובה; שכבו בעדינות פילה סנאפר לתערובת החמאה והשום. מבשלים כ -3 דקות, הופכים, מוסיפים את השקדים וממשיכים לבשל עד שבשר הסנאפר מתקלף בקלות בעזרת מזלג, 2 עד 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה סנאפר אדוםפילה סנאפר אדום
סנאפרסנאפר
( 23)( 23)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

סנאפר אדום עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. הפרג מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבגרות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, להרים פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות אלון קלוי צרפתי. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.