קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות71
מגזין

ריץ פרמזן אמנון

ריץ פרמזן אמנון
Ritz Parmesan Tilapian is a pescatarian ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 162 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 1205 קלוריות. אם יש לכם אמנון, גבינת פרמזן, חלב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכונים דומים: Ritz Parmesan Tilapia, עוף פרמזן ריץ, ו אמנון פרמזן.

הוראות

1
דק לרסק קרקרים ריץ.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים חמאהקרקרים חמאה
2
מערבבים את כל החומרים יבשים עם פירורי קרקר.מקציפים ביצה וחלב.מחממים תנור ל 450 מעלות.תרסיס מחבת עם ספריי בישול.טובלים כל פילה בתערובת ביצה וחלב.פילה מעייל עם תערובת קרקר.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מקום על מחבת ברוילר.לבשל במשך 5 דקות ולהסתובב.קל recoat פנה בצד של פילה עם תערובת ביצה תערובת קרקר.מבשלים 4-5 דקות
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
4
לשרת.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.