קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות9
ציון בריאות2
מגזין

רענון לואו

רענון לואו
רענון לואו נטול גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 9 מנות. זה הר ד ' אובר יש 159 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה מ טעם הבית דורש סודה הדרים, יין לבן, מיץ לימון ומיץ ליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון של 22%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון חזיר לואאו לשניים, דיונון ולואו, ו חזיר לואו.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. קנקן או קערת אגרוף, שלבו את היין והמיצים. מערבבים סודה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מעל קרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רופינו פרוסקו העשוי מענבים אורגניים. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.