קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

רפרפת לימון

רפרפת לימון
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את Lemon Curd. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, צמחוני לקטו אובו וידידותי ל-fodmap מכיל 141 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. תמורת 19 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 24. גשו לסופר וקנו סוכר, ביצים, קליפת לימון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 8% , המנה הזו גרועה מאוד (אבל עדיין ניתנת לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו לימון שרלוט עם לימון קרד וקליפת לימון מסוכר , לימון שרלוט עם לימון קרד וקליפת לימון מסוכר , ועוגת שיפון לימון ושמן זית מאיר עם קרד לימון פרג .

הוראות

1
בחלק העליון של סיר כפול מעל מים רותחים ממיסים חמאה. מערבבים פנימה סוכר, ביצים, מיץ לימון וקליפה. מבשלים על מים רותחים במשך שעה אחת או עד שהם מסמיכים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
אריזת תרד טרי, קצוץ וקרועאריזת תרד טרי, קצוץ וקרוע
1 1/2 כוסות זיגוג תותים ללא סוכר1 1/2 כוסות זיגוג תותים ללא סוכר
(מומלץ: Twinkies)(מומלץ: Twinkies)
1 כוס רוטב סלט ויניגרט יווני1 כוס רוטב סלט ויניגרט יווני
1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
2
יוצקים למיכלים. שומרים במקרר.
3
מורחים על סקונס, ביסקוויטים או טוסט.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
27 עוגיות אוראו, מרוסקות (בערך27 עוגיות אוראו, מרוסקות (בערך
2 כפות תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף מונטריאול סטייק תיבול של מקורמיק2 כפות תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף מונטריאול סטייק תיבול של מקורמיק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.