קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

שום ואורגנו עוף במרינדה עם פלפל קלוי ותענוג זית שחור עם אורז זעפרן-עגבניות

שום ואורגנו עוף במרינדה עם פלפל קלוי ותענוג זית שחור עם אורז זעפרן-עגבניות
שום ואורגנו עוף במרינדה עם פלפל קלוי ותענוג זית שחור עם אורז זעפרן-עגבניות נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 454 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, בצל, עגבניות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 73%. נסו בס מפוספס פראי מאודה עם פלפל צהוב Romesco, פלפל אדום-תבלין שחור ופטרוזיליה-שמן שום, סלמון קלוי עם עגבניות-זית רליש, ו סטייקים על הגריל עם רוטב זית-אורגנו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את החומץ, מיץ לימון, מיץ לימון, דבש, אבקת אנצ 'ו צ' ילה, שום אורגנו בבלנדר תערובת במשך 30 שניות. עם המנוע פועל, לאט להוסיף את שמן הזית עד emulsified. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שוםשום
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מניחים את המרינדה בתבנית אפייה רדודה גדולה, מוסיפים את חתיכות העוף ופונים למעיל. לכסות ולתת להשרות במשך 2 שעות במקרר. מחממים התנור ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מחממים מחבת גדולה עד כמעט עישון.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר את העוף מן המרינדה ואת העונה עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
5
מטגנים את העוף עד חום זהוב משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
מניחים את העוף על תבנית אפייה גדולה ומניחים בתנור, אופים במשך 12 עד 15 דקות או עד שרק מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
הסר מהתנור ולתת מנוחה, 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים את כל החומרים בקערה בינונית ועונה עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים בטמפרטורת החדר.
1
שלב מים, מלאי, 2 כפות מלח זעפרן בסיר בינוני על חום גבוה ומבשל עד החוטים פתוחים, על 5 דקות. ממיסים חמאה ושמן בסיר בינוני על חום גבוה בינוני, מוסיפים בצל וקמח עד רך.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
חמאהחמאה
בצלבצל
מלאימלאי
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את האורז ומערבבים מעיל עם שמן וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים את מרק זעפרן, מביאים לרתיחה, מכסים ומפחיתים את החום עד בינוני. מבשלים עד האורז הוא רך על 12 עד 15 דקות. מקפלים את העגבניות ומתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
זעפרןזעפרן
מרקמרק
אורזאורז

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוצרת בית או דל נתרן שימורי עוףתוצרת בית או דל נתרן שימורי עוף4תרנגולות, 2 1/2 קילו כל אחד, לרבעיםתרנגולות, 2 1/2 קילו כל אחד, לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק10ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמגולען קצוץ גס Nicoise oliveמגולען קצוץ גס Nicoise olive1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טהורשמן זית טהור1( חצילים)בצל ספרדיבצל ספרדי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי אורגנו טרייםעלי אורגנו טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה בגסותפטרוזיליה קצוצה בגסות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מומרnameאורז לבן מומרname2פלפלים אדומים קלויים, קלופים, זרעים וחתוכים לקוביותפלפלים אדומים קלויים, קלופים, זרעים וחתוכים לקוביות2פלפלים צהובים קלויים, קלופים, זרעים וחתוכים לקוביותפלפלים צהובים קלויים, קלופים, זרעים וחתוכים לקוביות1צביטהצביטת חוטי זעפרןצביטת חוטי זעפרן8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שריחומץ שרי2(חוֹרֶף)חומץ שריחומץ שרי5עגבניות, זרע וקוביותעגבניות, זרע וקוביות2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב