קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות5
מגזין

שום ירוק וביצים מקושקשות עם גבינה

שום ירוק וביצים מקושקשות עם גבינה
שום ירוק וביצים מקושקשות עם גבינה נטול גלוטן, וראשוני ומספק כ 3 מנות. ארוחת בוקר זו כוללת 306 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו חמאה, בשר חזיר, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 35%, וזה לא כל כך מדהים. חזיר וגבינה ביצים מקושקשות, צמת ארוחת בוקר עם חזיר, פטריות, צ'דר, בצל ירוק וביצים מקושקשות, ו פסטו תרד ביצים מקושקשות על בריוש שום עם חזיר כפרי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית. מבשלים את הבצל, נתחי השום והחזיר בחמאה המומסת עד שהבצל רך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
Scapes שוםScapes שום
חמאהחמאה
בצלבצל
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מקציפים את הביצים, החלב, המלח והפלפל יחד בקערה קטנה; יוצקים למחבת ומבשלים תוך ערבוב מתמיד עד שהביצים כמעט מתייצבות, אך עדיין לחות מעט.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
מוסיפים כמחצית מגבינת הצ ' דר; מבשלים ומערבבים עד שהביצים מבושלות לחלוטין, כ -5 דקות. למעלה עם גבינת הצ ' דר שנותרה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ביצהביצה

יין מומלץ: יין מבעבע

ביצים מקושקשות עובדות ממש טוב עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. אתה יכול לנסות בודגאס נברן ברוט וינטג ' רוזאדו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
קאווה פרימיום אלגנטית המציעה ניחוחות וטעמים של הדרים בהירים, יחד עם בועות עדינות ועדינות שהן סימן ההיכר של יין סופר-נוצץ.זיווגי אוכל: נברן ברוט רוזאדו זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלות פנים ולאירועי "עמידה" אחרים.