קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

שוקולד צ'אי פאנה קוטה

שוקולד צ'אי פאנה קוטה
המתכון שוקולד צ'אי פאנה קוטה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 20 דקות. מתאים ל-4 מנות. יש קינוח זה 201 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך צ'אי תה, חלב, וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: שוקולד Panna קוטה, שוקולד-תות פנה קוטה, ו שוקולד וקפה פנה קוטה.

הוראות

1
ראה את המתכון המלא לעבר כי אני אוהב שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.