קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

שיבולת שועל לעיסה-עוגיות חמוציות

שיבולת שועל לעיסה-עוגיות חמוציות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות שיבולת שועל-חמוציות ללעוס. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, מלח, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -35 דקות. נסו עוגיות שיבולת שועל חמוציות לעיסה, עוגיות שיבולת שועל חמוציות לעיסה, ו עוגיות שיבולת שועל לעיסה אגוז חמוציות (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את הקמח, תבלין עוגת תפוחים, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח בקערה בינונית; להפריש. הכה את החמאה, סוכר חום וסוכר מגורען בקערה גדולה עם מיקסר במהירות בינונית עד אור ורך, על 3 דקות. להפחית את מהירות המיקסר נמוך; לנצח את הביצים אחד בכל פעם, ואז להכות את הוניל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
עוגת תפוחים תבליןעוגת תפוחים תבלין
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את תערובת הקמח ומכים עד רק incorporated. מערבבים את שיבולת השועל והאוכמניות עם כף עץ. מכסים בניילון נצמד ומכניסים למקרר עד לחזרה, לפחות שעה או לילה.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
כף עץכף עץ
3
מניחים מדפים בשליש העליון והתחתון של התנור ומחממים עד 350 מעלות F. קו 2 דפי אפייה עם נייר קלף. טופס את הבצק לתוך כדורי 2 אינץ ולסדר 2 אינץ ' זה מזה על גיליונות אפייה מוכן; לחץ עם מרית כדי לשטח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
תנורתנור
4
אופים, מיתוג המחבתות באמצע הדרך, עד העוגיות זהובות אבל המרכזים עדיין רכים, 15 עד 20 דקות. החלק את העוגיות מן הקלף על מדפים כדי להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
לטאטא את הסוכר והחלב של הממתקים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
טפטוף על העוגיות; בואו להגדיר 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
3
צילום: אנדרו פרסל

מרכיבים

11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס