קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

שיבולת שועל משמש שקדים ביסים

שיבולת שועל משמש שקדים ביסים
צריך ארוחת בוקר חינם וצמחונית חלבית? שיבולת שועל משמש שקדים יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתאים ל-24 מנות. מנה אחת מכילה 74 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם תמצית שקדים, שקדים, סוכר חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו חטיף חמאת שקדים משמש, שיבולת שועל משמש שקדים, ו עקיצות ארוחת בוקר שיבולת שועל שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים קלות תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, למזג את רסק התפוחים, סוכר חום, ודבש. בקערה נפרדת, לנפות יחד את קמח החיטה המלא, קמח לכל מטרה, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח, קינמון ואגוז מוסקט. מערבבים את תערובת הקמח לתוך תערובת רסק תפוחים. מקפלים את שיבולת השועל, תמצית וניל, תמצית שקדים, משמשים, שקדים, חמוציות. זרוק את הבלילה על ידי כפית מעוגלתעל תבנית האפייה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
תמצית ונילתמצית וניל
תמצית שקדיםתמצית שקדים
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
חמוציותחמוציות
רסק תפוחיםרסק תפוחים
משמשמשמש
קינמוןקינמון
שקדיםשקדים
מוסקטמוסקט
דבשדבש
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים 12 עד 15 דקות בתנור שחומם מראש, עד חום זהוב. מגניב על מדפים תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה