קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

שיפודי שרימפס קייג'ון

שיפודי שרימפס קייג'ון
שיפודי קייג'ון שרימפס עשויים להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-8 גרם חלבון, 4 גרם שומן ובסך הכל 82 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם אבקת בצל, מיץ לימון, שמן זית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים באמת אהבו את מנת הקייג'ון הזו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מדהים של 37%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: שיפודי קייג'ון שרימפס, שיפודי שרימפס בגריל קייג'ון ושיפודי קייג'ון שרימפס ונקניקיות.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מוסיפים את השרימפס; לאטום שקית ולהפוך למעיל. מקררים לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
על שמונה שיפודי מתאבנים ממתכת או ספוגים מעץ, חוטים שרימפס ופלחי לימון. צולים, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהאש במשך 5-8 דקות או עד שהשרימפס הופכים לורודים, הופכים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
5 בצל ירוק חתוך ל-1/25 בצל ירוק חתוך ל-1/2
1 1/2 כוסות פלוס 1 כף קמח עוגה1 1/2 כוסות פלוס 1 כף קמח עוגה

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את Moet & Chandon White Star (). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.