קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

שמנת חמוצה פאי תפוחים דלוקס

שמנת חמוצה פאי תפוחים דלוקס
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים קינוח, אז תנו הזדמנות ל שמנת חמוצה פאי תפוחים דלוקס. מתכון זה מכין 8 מנות עם 320 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תפוחים, קינמון טחון, ביצה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר כף ציון של 14%. שמנת חמוצה פאי תפוחים דלוקס, פאי תפוחים שמנת חמוצה, ו פאי תפוחים שמנת חמוצה דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פרוסקו, מוסקטו ד ' אסטי וריזלינג קציר מאוחר הם בחירה מצוינת לעוגת תפוחים. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא יכריעו את פאי התפוחים. אתה יכול לנסות בלפינה פרוסקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-10 דולר לבקבוק.
בלפינה פרוסקו
בלפינה פרוסקו
ארומטי ופריך מאוד בחיך, עם ניחוחות וטעמיםשל תפוח צהוב, אפרסק לבן, אגס ותווים של פרחים לבנים.מצוין כאפריטיף, הוא ליווי מושלם למאכלים ומנות ראשונות עדינות. נפלא גם עם דגים ורכיכות.