קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות3
ציון בריאות24
מגזין

שמפניה וריזוטו סרטנים

שמפניה וריזוטו סרטנים
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? שמפניה & ריזוטו סרטנים יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 774 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. אם יש לך אורז arborio, יין מבעבע בתוספת תוספת כדי לשרת, זעפרן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו נשאר יין או שמפניה? אין בעיה! מחבת שפמנון צרוב על ריזוטו שמפניה עם רוטב פאן שמפניה, ריזוטו לובסטר ופראון, ו ריזוטו שמפניה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.