קושימומחה
מוכן ב11 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

שעועית אדומה ואורז

שעועית אדומה ואורז
שעועית אדומה ואורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 288 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם נקניק, זרעי סלרי, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 11 שעות ו-30 דקות. וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: סיר חרס שעועית אדומה ואורז, אורז ושעועית פורטוריקנית (שעועית ורודה), ו אורז שעועית צרפתית, אורז צרפתי בריא עם זרעי פשתן.

הוראות

1
לקטוף את השעועית המיובשת, ולספוג אותם במים בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית יבשהשעועית יבשה
מיםמים
2
למחרת, לנקז את המים השריית, ולמקם את השעועית בסיר גדול או סיר איטי. מכסים במים ומערבבים את השום והבצל המיובשים, מלח, עלה דפנה, סוכר, פלפל קאיין, זרעי סלרי, כמון, פתיתי פלפל אדום כתוש. לדחוף את החזיר למטה לתוך השעועית. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים על אש נמוכה במשך 3 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל קאייןפלפל קאיין
שום מיובששום מיובש
זרעי סלריזרעי סלרי
עלי דפנהעלי דפנה
חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
שעועיתשעועית
כמוןכמון
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
סירסיר
3
מערבבים את הנקניק המעושן, מבשלים עוד 20 דקות, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן