קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

שעועית ירוקה איטלקית

שעועית ירוקה איטלקית
המתכון שעועית ירוקה איטלקית יכול לספק את השתוקקות הים התיכון שלך בערך 45 דקות. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ידידותי לפודמפה וצמחוני מספק מנה 4 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 172 קלוריות. 29 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם חמאה, שעועית, רוטב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כתוספת ידידותית מאוד לתקציב. זה הביא לך את כלמתכונים. עם כפית ציון 38%, המנה הזו לא כל כך מצוינת. נסו שעועית ירוקה איטלקית, שעועית ירוקה איטלקית, ו שעועית ירוקה איטלקית (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית. מערבבים פנימה רוטב איטלקי ושעועית ירוקה. מכסים ומבשלים 25 דקות תוך ערבוב לעיתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לחשוף ולבשל עד שעועית להגיע רצוי רוך.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות קסטלו די אמה קיאנטי קלאסיקו סן לורנצו גראן סלזיונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -48 דולר לבקבוק.
קסטלו די אמה קיאנטי קלאסיקו סן לורנצו גראן סלציונה
קסטלו די אמה קיאנטי קלאסיקו סן לורנצו גראן סלציונה
# 31 יין חובב למעלה 100 של 2018 אודם טהור-אדום. אף פירותי עם תווי דובדבן ותות. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסיים, מסקרנים ועמידים לאורך זמן. טאנינים מבשילים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם תווים של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.