קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות6
מגזין

שעועית ירוקה צרפתית

שעועית ירוקה צרפתית
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני תוספת, אז נסו שעועית ירוקה צרפתית. מתכון זה מכין 2 מנות עם 210 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-18 גרם שומן כל אחת. תמורת 99 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו חמאה, בזיליקום, שקדים חתוכים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, צמחונית לקטו אובו ותזונה ראשונית. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 38%, וזה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו שעועית צרפתית/שעועית ירוקה, סלט עגבניות ובזיליקום, שעועית ירוקה עם ויניגרט צרפתי ושעועית ירוקה צרפתית.

הוראות

1
מבשלים שעועית ירוקה לפי הוראות האריזה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
2
מוסיפים פטריות ושומרים חם.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
3
מערבבים את החמאה, הרוזמרין והבזיליקום; לטפטף על תערובת שעועית ולערבב לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4
מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

שמפניה, בורדו ובורגונדי לבן הם הבחירות המובילות שלי לצרפתית. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל לעתים רחוקות אתה טועה עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אולי תנסה גם בורדו לבן. עבור אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הריזלינג היבש של Louis Guntrum עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לואיס גונטרום ריזלינג יבש
לואיס גונטרום ריזלינג יבש
לריזלינג היבש של לואיס גונטרום 2016 יש ניחוח עדין של אפרסקים לבנים, משמש ואגסים עסיסיים. תחושת פה מרשימה, וטעמים מתמשכים. הריזלינג הקלאסי בהבעה ובאלגנטיות.