קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שפמנון פריך וסלט מנגו ירוק

שפמנון פריך וסלט מנגו ירוק
שפמנון פריך וסלט מנגו ירוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 1 . מנה אחת מכילה עד 314 גר' של חלבון, 72 גרם של שומן, וסך הכל 2237 קלוריות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו כוסברה, שמן, צ'ילי ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית נסו אוכל רחוב בנגקוק, דגים פריכים וסלט מנגו ירוק, מחבת פריך צרוב פלורידה סנאפר עם פסיפלורה קרם פירות הדר פלורידה וסלט שומר מגולח, מעוטר בחסילונים מוקפצים פלורידה מפרץ וריבת מנגו ירוקה פיקנטית, ו מנגו גולמי Kachumber / סלט מנגו ובצל ירוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.