קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות63
מגזין

שפמנון תירס עם סלסה תירס

שפמנון תירס עם סלסה תירס
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? שפמנון מקמח תירס עם סלסה תירס יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 54 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 747 קלוריות. אם יש לך אבוקדו, חלפיניו, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. עם כפית ציון של 86% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: שפמנון תירס עם סלסה תירס, שפמנון מצופה בקמח דרומי עם תבלין תירס פריך, ו שפמנון מצופה בקמח תירס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.