קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס בסגנון ספרדי עם שום

שרימפס בסגנון ספרדי עם שום
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? שרימפס בסגנון ספרדי עם שום יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 183 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. אם יש לכם עלה דפנה, שרימפס, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית extravirgin אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Polenta Cake with Winter Fruit Compote כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס שום בסגנון ספרדי (Gambas al Ajillo), ספרדית שרימפס שום & תרד בסגנון קטלאנית, ו שרימפס בסגנון ספרדי עם אורז צהוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף פלפל, שום, עלה דפנה; לבשל 2 דקות, ערבוב כל הזמן. הגבר את החום לגובה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
פלפלפלפל
3
הוסף שרימפס; לטחון עד שרימפס יש סימונים ורודים או כתומים ובשר לבן, אטום (כ 4 דקות).
מרכיבים שתצטרך
כתוםכתום
שרימפסשרימפס
4
הסר מהחום.
5
מפזרים מלח. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מלחמלח
6
מפזרים פטרוזיליה, ומגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.