קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות83
מגזין

שרימפס המפרץ עם בוטנים ופרוסות צ'ילה ירוקות עם אורז מלוכלך

שרימפס המפרץ עם בוטנים ופרוסות צ'ילה ירוקות עם אורז מלוכלך
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס המפרץ עם בוטנים פרוסות צ'ילה ירוקות עם אורז מלוכלך. מנה אחת מכילה עד 67 גר' של חלבון, 47 גרם של שומן, וסך הכל 1183 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %69 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, לכי לחנות ותקני שום, כוסברה, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 85%. מתכונים דומים: אורז חום מלוכלך עם שרימפס, אורז מלוכלך חבילות ירוקות, ו שרימפס & צ'וריסו מלוכלך "אורז" (פחמימות נמוכות & ללא גלוטן).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את השרימפס וצורב משני הצדדים עד חום זהוב, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
הסר את השרימפס לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4
מוסיף את פלפל poblano למחבת ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
גבינת חלב פרה מיושנתגבינת חלב פרה מיושנת
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
6
מוסיפים את מלאי השרימפס, מביאים לרתיחה, ומפחיתים בחצי.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
7
מוסיפים את השרימפס בחזרה למחבת, מערבבים בחמאה, מיץ ליים וכוסברה, ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. כפית על אורז מלוכלך על מגש ומפזרים את הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
8
בסיר גדול על חום גבוה, לחמם את השמן עד כמעט עישון ולטגן את שריפי שרימפס וזנבות, בצל, גזר וסלרי במשך 5 דקות, ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
9
מוסיפים את המים, היין, העגבניות ועלה דפנה. להפחית את החום בינוני, לכסות חלקית ומבשלים במשך 40 דקות. מתח דרך cheesecloth או מסננת בסדר.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1( חצילים)עגבניות בינוני בשלות, קצוץ או 1/2 כוס עגבניות שזיף משומרעגבניות בינוני בשלות, קצוץ או 1/2 כוס עגבניות שזיף משומר1קטןגזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס1מעקבסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגבעול סלרי, קצוץ גסגבעול סלרי, קצוץ גס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד עוףכבד עוף1בצל צהוב בינוני, קצוץתוצרת בית עוף או נמוך נתרן משומר מניותתוצרת בית עוף או נמוך נתרן משומר מניות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץ דקטימין טרי קצוץ דק2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוךאורז גרגר ארוך2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קצוציםבוטנים קצוצים1פלפל poblano, רובע פרוס דקפלפל poblano, רובע פרוס דק1פלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק1גדולבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1סראנו צ'ילה, קצוץ דקסראנו צ'ילה, קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפים וזנבות מחסילונים לא מבושליםצדפים וזנבות מחסילונים לא מבושלים241 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשרימפס המפרץ, פגז הוסר ו deveinedשרימפס המפרץ, פגז הוסר ו deveined2(חוֹרֶף)חמאה קרה ללא מלחחמאה קרה ללא מלח1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1פלפל צהוב, קצוץ דקפלפל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.