קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס ליים-טריאקי בגריל

שרימפס ליים-טריאקי בגריל
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, שרימפס ליים-טריאקי בגריל עשוי להיות אדיר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ופסקאטרי מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 205 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרביעי ביולי יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר יפני. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו שמן זית, רוטב טריאקי, אבקת שום ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 23%, וזה לא כל כך גדול. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טאקו שרימפס טריאקי עם יוגורט ליים צ'ילי, שרימפס טריאקי בגריל, ו סלט שרימפס בגריל ליים צ'יפוטלה ברוטב ליים כוסברה.

הוראות

1
שלב את שבעת המרכיבים הראשונים בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; הוסף שרימפס. חותם תיק ולהפוך מעיל. מקררים במשך שעה 1, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. השחילו שרימפס על שני שיפודי עץ ממתכת או ספוגים. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. גריל, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מן החום במשך 3-4 דקות בכל צד או עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זיאטה סוביניון בלאן. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
זיאטה סוביניון בלאן
זיאטה סוביניון בלאן
בציר בולט, 2013 הניב את הסוביניון בלאן הזה של אלגנטיות וטוהר מדהימים. ארומטיים עדינים של שמן הדרים, פרחים לבנים ומשמש מובילים לחיך בהיר וממוקד אך עם נגיעה של צמיגות. טעמים של אשכולית לבנה, עשב לימון, שזיף ירוק, הדרים, דומדמניות ומשמש טרי תומכים בתווי פודינג הלימון הייחודיים. הגימור שלו ארוך, מרענן ופרי קדימה עם דמויות משמש בולטות בסופו של דבר. יין שאין לעמוד בפניו ומעורר תיאבון שישתלב עם מגוון רחב של מאכלים ומצבי רוח.