קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס מצופה שקדים

שרימפס מצופה שקדים
שרימפס מצופה שקדים הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 575 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. מתכון זה מ almondboard.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם פלפל, תיבול פירות ים, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: שרימפס מצופה שקדים, שרימפס שקדים מצופה סלט מנגו, ו מאפה שרימפס בשקדים עם מיונז סויה לימון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.