קושיקל
מוכן ב27 דק.
מנות3
ציון בריאות35
מגזין

שרימפס עם רוטב וודקה

שרימפס עם רוטב וודקה
צריך ללא גלוטן, ראשוני ומנה עיקרית פסקטריאנית? שרימפס עם רוטב וודקה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 513 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם פטרוזיליה, שום, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו שרימפס עלום וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי, שרימפס ספוג וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי, ו פנה עם רוטב וודקה עגבניות שמנת וחסילון צרוב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.