קושירגיל
מוכן ב14 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

שרימפס שו מאי

שרימפס שו מאי
Shau Mai שרימפס הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 99 קלוריות. אם יש לכם בצל ירוק, עטיפות וונטון, קורנפלור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 14 דקות. עם כפית ציון של 34% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס, ו משאית שרימפס הוואי מיוחד (שום לימון חמאה שרימפס).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.